CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

ΑΡΓΙΑ Αγ. Πνεύματος 2018

 Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι την Δευτέρα 28.05.2018 

δε θα πραγματοποηθούν τα μαθήματα στο εκπαιδευτήριό μας

Με εκτίμηση,

PlusStudies

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

ΔΕΛΤΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Β' ΤΡΙΜΗΝΟ

 Aγαπητοί κηδεμόνες,                                                                                                                                                                                                                                                                             

θα θέλαμε να σας ενημέρωσουμε οτι το Σάββατο 31/03/2018 θα δοθούν τα δελτία μαθησιακής    συμπεριφοράς & προόδου για το Β΄ τρίμηνο.   

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη, ώστε να ενημερωθείτε αναλυτικά για την πρόοδο των παιδιών σας.

Για περαιτέρω πληροφορίες, παρακαλώ απευθυνθείτε στην Γραμματεία του εκπαιδευτηρίου μας.

 

                                      Με εκτίμηση,

Plusstudies

        

 

                                         

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ .

 

Inspirational Bullying Quotes

Η σημερινή ημέρα 6 Μαρτίου έχει καθιερωθεί απο το Υπουργείο Παιδείας ως ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Μορφές εκφοβισμού 

- Σωματικός εκφοβισμός και βία ( χτυπήματα, σπρωξιές).

- Λεκτικός εκφοβισμός ( συστηματική χρήση υβριστικών εκφράσεων και φραστικών επιθέσεων).

-Κοινωνικός εκφοβισμός (αποκλεισμός ατόμου απο κοινωνικές ομάδες-αποχή απο ομαδικές δραστηριότητες).

-Ηλεκτρονικός εκφοβισμός ( Η μορφή εκφοβισμού που παρουσιάζεται μέσω ηλεκτρονικών συσκευών).

Ας δούμε λίγο την έκταση του φαινομένου κοινωνικής παθογένειας με αριθμούς...

1. Περίπου 160,000 έφηβοι κάνουν κοπάνα από το σχολείο καθημερινά εξαιτίας του bullying.

2. Πάνω από 3.2 εκατομμύρια μαθητές είναι θύματα bullying ετησίως.

3. To 90% των μαθητών δημοτικού καταγγέλλουν ότι έχουν πέσει θύματα bullying.

4. Ο 1 στους 10 μαθητές παρατάει εντελώς το σχολείο λόγω του επαναλαμβανόμενου bullying που υπόκειται.

5.  Μέχρι την ηλικία των 14, λιγότερο από το 30% των αγοριών, και από το 40% των κοριτσιών θα μιλήσουν με συνομηλίκους τους για το bullying.

6. Ο σωματικός εκφοβισμός αυξάνεται στο δημοτικό σχολείο, κορυφώνεται στο γυμνάσιο, και μειώνεται στο λύκειο. Αντίθετα ο λεκτικός,παραμένει σταθερός.

7. Το 71%  των μαθητών αναφέρουν περιστατικά bullying ως ένα από τα προβλήματα του σχολείου τους.

8. Το 17% των Αμερικανών μαθητών αναφέρουν ότι υπήρξαν θύματα εκφοβισμού 2-3 φορές το μήνα ή και περισσότερο κατά τη διάρκεια ενός εξαμήνου.

9. Ο 1 στους 4 καθηγητές δεν δίνουν καν σημασία στα περιστατικά bullying και θα παρέμβουν μονάχα στο 4% των περιστατικών τα οποία θα αντιληφθούν να γίνονται ενώπιόν τους.

10. Πάνω από το 67% των μαθητών πιστεύει ότι τα σχολεία δεν αντιμετωπίζουν το bullying αποτελεσματικά, με ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών να πιστεύει ότι η βοήθεια των ενηλίκων είναι σπάνια και αναποτελεσματική.

Τι πρέπει να κάνουμε εμείς όμως για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων;

Αρχικά να αναγνωρίσουμε και να καταδικάσουμε την ύπαρξη τέτοιου είδους συμπεροφορών βίας, ακόμη και αν δεν μας αφορούν άμεσα . Η αμέσως επόμενη κίνηση που θα πρέπει να κάνουμε είναι να επικοινωνήσουμε με τους υπεύθυνους του σχολικού περιβάλλοντος του θύματος καθώς και του θύτη . Κανείς δεν πρέπει να μένει αμέτοχος επιβάλλεται να συμβάλλουμε όλοι στην αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων.

 

 

 

Πηγή :https://www.neolaia.gr/2015/03/06/6-martiou-pagkosmia-imera-kata-tou-sxolikou-ekfobismou/  

        http://stop-bullying.sch.gr/sxoliki-via

ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...

MARTHS

 

Το έθιμο του Μάρτη πιθανολογείται ότι έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα, και συγκεκριμένα στα Ελευσίνια Μυστήρια, όπου έδεναν μια κλωστή (την Κρόκη) στο δεξί τους χέρι και το αριστερό τους πόδι.Οι Αρχαίοι Έλληνες φορούσαν "Μάρτη" και μάλιστα οι κοπέλες στόλιζαν με αυτό το άγαλμα της θεάς Αθηνάς.

 

Ο Μάρτης πήρε το όνομα του από το λατινικό όνομα του θεού Άρη (Mars = Άρης).Είναι ο πρώτος μήνας του Ρωμαϊκού ημερολογίου και αντιστοιχεί με τον Ελαφηβολιώνα των Αρχαίων Ελλήνων.

 

 

Στο Βυζάντιο γιόρταζαν την πρώτη Μαρτίου με σπουδαίες δραστηριότητες. Ο λαογράφος Λουκάτος αναφέρει ότι τα «χελιδονίσματα» προέρχονται από την αρχαιότητα. Την Πρώτη Μαρτίου οι μικροί έφτιαχναν ένα ομοίωμα χελιδονιού και τραγουδώντας το ανάλογο τραγούδι πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι για να μαζέψουν αυγά.

 

 

Σύμφωνα με το έθιμο, από την 1η ως τις 31 του Μάρτη, τα παιδιά φορούν στον καρπό του χεριού τους ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον «Μάρτη» ή «Μαρτιά» . Το βραχιολάκι αυτό, σύμφωνα με την παράδοση, το φοράνε κυρίως τα παιδιά για να μην «καούν» και να προστατευτούν από τον ανοιξιάτικο ήλιο. Ο "Μάρτης" φτιάχνεται την τελευταία ημέρα του Φεβρουαρίου και φοριέται είτε σαν δαχτυλίδι στα δάχτυλα του χεριού, είτε σαν βραχιολάκι στον καρπό. Σε κάποιες περιοχές στην Ελλάδα οι κάτοικοι χρησιμοποιήσουν τον "Μάρτη" για να προστατέψουν από το "μάτι" και το κακό τις περιουσίες του και τις σοδιές τους.Πολλοί κρέμουσαν  όλο το βράδυ "μαρτάκια" στα κλαδιά των τριανταφυλλιών με σκοπό την ανθοφορία, ενώ σε άλλες περιοχές πέρναγαν το "μαρτάκι" γύρω από τις στάμνες από το νερό για να προστατέψουν το νερό από τον ήλιο και να διατηρηθεί δροσερό.

 

 Ο ήλιος του Μαρτίου είναι «ύπουλος» και ο "Μάρτης" είναι η υπενθύμιση και η "προστασία"!

 

 

Το βγάζουν στο τέλος του μήνα, ή το αφήνουν πάνω στις τριανταφυλλιές όταν δουν το πρώτο χελιδόνι, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους.... 




Εμπλουτίστε το βιογραφικό σας… και τις γνώσεις σας στα Αγγλικά!!

Untitled 3μονο με 220 ευρώ!!!

"Επιχειρήσεις, κυβερνητικοί οργανισμοί σε περισσότερες από 90 χώρες εμπιστεύονται το TOEIC για την πρόσληψη προσωπικού τους"

Περιγραφή προγράμματος:

  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΞΕΤΑΣΤΡΑ!!!
  • Επαναληπτικά μαθήματα βελτίωσης γενικών Αγγλικών
  • Δίμηνα εντατικά και ολιγομελή τμήματα (4-5 ατόμων)
  • Έμπειροι Καθηγητές.
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα εξάσκησης.
  • Δωρεάν βιβλίο της Ελληνοαμερικάνικης Ένωσης με τεστ προσομοίωσης.
  • Tips για 100% Επιτυχία.

Οι εξετάσεις του πτυχίου TOEIC διενεργούνται μια φορά την εβδομάδα.
Κάθε υποψήφιος δικαιούται να εξεταστεί μία φορά το μήνα.

Οι υποψήφιοι εξεταζόμενοι δηλώνουν τη συμμετοχή τους συμπληρώνοντας μια αίτησή ηλεκτρονικά μέσω του σχολείου μας τουλάχιστον 5 ημέρες πριν από την ημερομηνία εξέτασης.

Οι σπουδαστές μας προετοιμάζονται με επιμέλεια και σχολαστικότητα με στόχο την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Το Πάσχα πλησιάζει και εμείς προετοιμαζόμαστε καταλλήλως με πολύ φαντασία και δημιουργικότητα!!!

Το πασχαλινό πρόγραμμα δραστηριοτήτων έχει ως εξής :

 

 

 

v Τετάρτη 14/03/2018 18.00-19.00

Πάνινα λαγουδάκια!!!

Το σήμα κατατεθέν του Πάσχα είναι οι Πασχαλινοί  Λαγοί δημιουργούμε τους δικούς μας με φαντασία και κέφι!!!

easter bunny

v Τετάρτη 21/03/2018  18.00-19.00

Πασχαλινή Διακόσμηση !!!

Δημιουργούμε τη δική μας πρωτότυπη πασχαλινή διακόσμηση!!

easter eggs

v Τετάρτη 28/03/2018 18.00-19.00

Πασχαλινά αβγουλάκια!!!

Μα δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα πασχαλινά αβγά από τις δημιουργίες μας!!!

 

 

 

eggs

 

 

Σας περιμένουμε να δημιουργήσουμε μαζί και να προετοιμαστούμε για το Πάσχα με χαρα και κέφι!!!!

 

Δηλώστε έγκαιρα συμμετοχή στη γραμματεία του εκπαιδευτηρίου μας ή στα τηλέφωνα : 210-5777225 / 210-5777275

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου γιορτάζεται κάθε χρόνο 13 Φεβρουαρίου , καθιερώθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου 2011 απο την   UNESCΟ έπειτα από πρόταση της Ισπανικής Ακαδημίας Ραδιοφώνου. Η ημέρα που επιλέχθηκε δεν έιναι τυχαία, καθώς 13 Φεβρουαρίου 1946 λειτούργησε για πρώτη φορά το ραιόφωνου ου ΟΗΕ.

Σκοπός του εορτασμού της ημέρας αυτης είναι η βελτίωση της διεθνούς συνεργασίας μεταξύ των ραδιοφωνικών σταθμών όπως επίσης και η ενθάρρυνση διεθνών και τοπικών σταθμών για ελευθερία του λόγου και για ορθή μετάδοση της πληροφορίας.

Το Εκπαιδευτήριο PlusStudies ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ γίορτασε την ημέρα αυτή με ένα εργαστήριο Δημιουργικής Απασχολησης στο οποίο οι μικροί μας φίλοι δημιούργησαν με φαντασία την δική τους ραδιοφωνική συσκευή.Κατά την διάρκεια της δημιουργικής, εκπαιδευτικής αυτής δραστηριότητας, άκουσαν παιδικές ραδιοφωνικές εκπομπές με παραμύθια και χαρούμενα τραγούδια και απέκτησαν  βιωματική γνώση τόσο για το ραδιοφώνο  όσο και για  την παγκόσμια ημέρα του εορτασμού της

 

 

Παρατίθεται ένα δείγμα του εργαστηρίου που διεξήχθη με πολλή χαρά , φαντασία και δημιουργικότητα....

 

 

Τι είναι το ραδιόφωνο;

To ραδιόφωνο είναι η συσκευή που λαμβάνει  τις ραδιοφωνικές εκπομπές των ραδιοφωνικών σταθμών τις μετατρέπει σε ήχο.

 

Πότε εφευρέθηκε ;

Το ραδιόφωνο εφευρέθηκε το 1895 από τον Γουλιέλμο Μακρόνι. Από τότε έχουν γίνει πολλά βήματα και έχει φτάσει στη μορφή που είναι σήμερα και τo συναντάμε στο αυτοκίνητο, στα σπίτια μας ακόμα και στα κινητά τηλέφωνα!!
 
Ποια η χρησιμοτητά του για τον άνθρωπο ;
 
Το ραδιόφωνο χρησιμοποιείται ως Μέσω Μαζικής Ενημέρωσης για ψυχαγωγία μέσω της μουσικής αλλά και για ενημέρωση και μετάδοση της πληροφορλιας μέσω των ενημερωτικών εκπομπών και των ειδήσεων. Λέγεται μάλιστα πως μετά το βιβλίο είναι η καλύτερη συντροφία του ανθρώπου.
 
radio
 
 
 
πηγή πληροφοριών : https://www.sansimera.gr/worldays/236, https://www.wikipedia.org/.
 

 

TOP
X

Πνευματικά Δικαιώματα

Το σύνολο του περιεχομένου του Δικτυακού Τόπου www.plusstudies.gr συμπεριλαμβανομένων εκδεικτικά και όχι περιοριστικά των κειμένων, ειδήσεων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδιαγραμμάτων, απεικονίσεων, παρεχομένων υπηρεσιών και γενικά κάθε είδους αρχείων, αποτελεί αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας (copyright) και διέπεται από την εθνική και διεθνή νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας με εξαίρεση τα ρητώς ανεγνωρισμένα και αναφερόμενα πνευματικά δικαιώματα τρίτων, συνεργατών και φορέων.

Συνεπώς απαγορεύεται ρητά η εν όλω ή εν μέρει, εξ ολοκλήρου ή περιληπτικά, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, έκθεση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή του πρωτοτύπου ή αντιτύπων αυτού, έκδοση, εκτέλεση, μεταφόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση, διασκευή ή η καθ’ οιονδήποτε τρόπο προσαρμογή του, η παρουσίαση δημοσίως ή ιδιωτικώς χωρίς την προηγούμενη ρητή έγγραφη συναίνεση της δικαιούχου της ιστοσελίδας www.plusstudies.gr, του περιεχομένου της παρούσας ιστοσελίδας.